HTML

The Niagara Project

2009. januárjától (remélhetőleg) a Niagara Egyetem diákjai közé számíthat engem is. Íme, a felkészülési folyamat és a kinn töltött idő dokumentációja avagy mi vár(t) a nagy víz túloldalán?

Facebook Widget

Twitter Widget

Címkék

15 (1) autó (1) beavatás (1) búcsú (2) buffalo (2) ctp (1) egészségügy (2) gmat (1) hit (2) i 20 (1) kereszténység (1) készülés (3) március (1) mba (2) megérkezés (1) mikell (1) munka (2) nagyböjt (1) obama (2) otthon (1) politika (2) reptér (1) start (1) szécsény (1) személyes (5) toefl (1) tonawanda (1) utazás (1) vizsga (2) vízum (1) wes (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • corevalues: Minden jót kívánok neked a továbbiakban is és sok szeretettel gratulálok az eredményhez. Akárhogy ... (2010.07.22. 10:07) Bőség és hiány
  • citromosjegestea: Kedves poszt :) Ha arra járok beugrom. :P (2009.10.31. 12:55) "Itt lakom, látod...
  • kislampa: Ó, hát én küldözgettem neked HR anyagokat meg beutalókat a központból, és nyaggattalak mindenféle ... (2009.10.16. 17:40) Jobb lenne egy öszvér
  • balintcs: @csokirituka: Hú, ezzel csúnyán bekéstem. :) A tanulmányok megvannak, köszönik, most statisztikáv... (2009.10.11. 23:03) Szemterpesz és fogtündér
  • balintcs: Hello Rita! Megígérem neked, hogy hamarosan írok még magamról, de az hogy miért jöttem ki, nagyjá... (2009.03.01. 06:57) Búcsú a MIKELL-től

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mi ez? Minek? Kinek?

2008.11.17. 00:41 balintcs

Az úgy volt, hogy kaptam egy e-mailt, amelyben szó volt egy alapítványról (a továbbiakban CTP), amely magyar diákoknak ad amerikai ösztöndíjat, persze csak annak, aki méltónak bizonyul. A honlapon leírt felvételi szempontjaikat az amerikai elnökjelöltek még éppen hogy megütnék, de ez csak vicc volt, szerencsémre. Kevéske gondolkodás után augusztus elején el is küldtem a szokásos önéletrajz-motivációs levél csomagot és személyesen is befáradtam az irodába (ami szép és jó helyen van egyébként).

Némi kommunikációs zavar, e-mail elkeverés és utánakérdezés után október közepén már interjúztattak is. A BOARD három férfi tagjával ültem le beszélgetni. Elsősorban az elköteleződésem volt terítéken, illetve egy benyomás kialakítása. A képzés, amire jelentkeztem, MBA (Master of Business Administration) és ahogy az egyikőjük rámutatott, éppen egy jó kis pályamódosítás közepette vagyunk, ami nyilván hordoz magában némi rizikót. Bölcsész háttérrel, egy év multis "gazdasági-jellegű" munkatapasztalattal a hátam mögött szerettem volna bepótolni az üzleti tudományok hiányzó elméleti alapjait. Gondolkodás- és lépésváltás ez a javából.

Az interjúk után felpörögetek az események: október 23-án jött a telefon, hogy méltónak találtattam az alapítvány ajánlójára 2009. januárjától a Niagara University MBA-képzésére. Forradalmi emléknapot sem ünnepeltem még így, de azért kértem négy nap gondolkodási időt.

IGEN.

És innentől kezdve, az energiáimat gyűjtöm, sorban hozom a döntéseket és szervezem az életem a cél érdekében. Ez a blog is ennek rész, plusz grafomániám kielégítése, ismerősök-ismeretlenek informálása és saját magam felkészítésére. Ha leírom, jobban megmarad, megragadhatom, megízlelhetem és talán fegyelmezettebbé, figyelmesebbé is tesz. Legalábbis, korábbi hasonló próbálkozásaim ezt mutatták. Nincs más hátra, mint előre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kassák verse.

5 komment

Címkék: start mba

A bejegyzés trackback címe:

https://niagara.blog.hu/api/trackback/id/tr57772962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D.i.v.a. 2008.11.17. 15:41:48

Viva la Niagara, és éljenek a biznisz tanulmányok, kedves Fred ;-) Nyomonkövetés céljából elmentem eme virtuális napló címét, és kíváncsian várom a fejleményeket :) Büszke vagyok Rád, kedves táncoslábú bölcsész :)

your Beauty ;-)

balintcs 2008.11.17. 16:12:18

Óh, köszönöm.
Viva la Díva! ;)
- Aki ugye már megjárta Hollywood-ot...

Take care.

D.i.v.a. 2008.11.17. 16:42:49

Nos, Robbie Williams után szabadon "I did talk and Hollywood did listen" ;-) Ha más nem, az értetlen kiáltozásom a Kodak szietör előtt az Oscar nájton :)

Várom a percről-percre jelentést, hogy áll a prodzsekt és a vogue.co.uk mellett ide is ellátogatok reggelente ezután :-))

Lindala 2009.01.13. 15:38:03

Bálint írjál már valamit! Hát megöl a kíváncsiság. Ott is emberek laknak?:)

balintcs 2009.02.11. 00:56:27

Jóvan, Lindala, kicsit behavazódtam. Szó szerint is.
De már van friss: niagara.blog.hu/2009/02/10/beavatas_10
süti beállítások módosítása