HTML

The Niagara Project

2009. januárjától (remélhetőleg) a Niagara Egyetem diákjai közé számíthat engem is. Íme, a felkészülési folyamat és a kinn töltött idő dokumentációja avagy mi vár(t) a nagy víz túloldalán?

Facebook Widget

Twitter Widget

Címkék

15 (1) autó (1) beavatás (1) búcsú (2) buffalo (2) ctp (1) egészségügy (2) gmat (1) hit (2) i 20 (1) kereszténység (1) készülés (3) március (1) mba (2) megérkezés (1) mikell (1) munka (2) nagyböjt (1) obama (2) otthon (1) politika (2) reptér (1) start (1) szécsény (1) személyes (5) toefl (1) tonawanda (1) utazás (1) vizsga (2) vízum (1) wes (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • corevalues: Minden jót kívánok neked a továbbiakban is és sok szeretettel gratulálok az eredményhez. Akárhogy ... (2010.07.22. 10:07) Bőség és hiány
  • citromosjegestea: Kedves poszt :) Ha arra járok beugrom. :P (2009.10.31. 12:55) "Itt lakom, látod...
  • kislampa: Ó, hát én küldözgettem neked HR anyagokat meg beutalókat a központból, és nyaggattalak mindenféle ... (2009.10.16. 17:40) Jobb lenne egy öszvér
  • balintcs: @csokirituka: Hú, ezzel csúnyán bekéstem. :) A tanulmányok megvannak, köszönik, most statisztikáv... (2009.10.11. 23:03) Szemterpesz és fogtündér
  • balintcs: Hello Rita! Megígérem neked, hogy hamarosan írok még magamról, de az hogy miért jöttem ki, nagyjá... (2009.03.01. 06:57) Búcsú a MIKELL-től

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

TOEFL-ezni jártam én

2008.11.24. 00:35 balintcs

TOEFL & GMAT - "E kettő kell nekem." Mert az amerikai egyetemnek is. Elsőként az előbbinek futottam neki, íme a tapasztalat.

A TOEFL (Test of English as a Foreign English) egyike a legelterjedtebb egynyelvű vizsgáknak, amit nemcsak oktatási intézmények, hanem külföldi munkáltatók is kérnek, egyfajta felvételiként a jelölt akítv angol tudásának lemérésére. Jelentkezés online, szótárhasználat kizárt, a tesztet ma már mindenhol ugyanolyan körülmények között (Internet-alapú teszt) végzik. Nem olcsó mulatság, különösen a mostanában magasan szárnyaló forint-dollár árfolyam mellett. És íme egy mintakérdés a Reading (szövegértés) szekcióból:

120 pontból 65 kell a Niagarára, ez nem olyan vészes. A vizsgaalkalom vicces volt a maga nemében, és eléggé vegyes társaság gyűlt össze azon a novemberi szombat délelőttön, a vagány úrifiútól, a parázós, pedáns leányon keresztül, a koreai (kínai?, japán?) fiatalemberig húzódott a skála. Kívülről nézve, - de belülről is - legmorbidabb a Speaking (beszédgyakorlat) rész: ülünk a teremben, bámuljuk a monitort, fejünkün a headset és beszélünk egy felvevőgépnek, valamilyen meghatározott témában, pl. mit tanácsolnánk barátunknak, aki éppen be van osztva az új munkahelyén, de nagyon meg akar hallgatni egy vendégelőadót? ("Miért nem kérdez meg mást, miért pont engem traktál a hülyeségeivel...?")

A szünetben beszélgettem A PEDÁNS kislánnyal, kiderült, hogy ő is amerikai egyetemre készül és már harmadszorra repetázik, mert mindig visszatapsolják. Mindenesetre, legalább csini volt...

Teszem hozzá, jelen sorok írásakor még nincs meg "műalkotásom" hivatalos eredménye.

Szólj hozzá!

Címkék: vizsga toefl készülés

A bejegyzés trackback címe:

https://niagara.blog.hu/api/trackback/id/tr60785215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása